• price-tag Gegarandeerd lage prijzen
  • paint-palette Zie direct resultaat
  • express-delivery Snelle levering

Veelgestelde vragen


Dit is het overzicht van de veelgestelde vragen

Vragen over de naambordjes

Het is mogelijk om een foto te uploaden bij de lege templates, deze vind onderstaande knop.


Als u zelf een ontwerp heeft gemaakt, kunt u deze opslaan. Als u weer terug wilt naar uw opgeslagen ontwerp moet u exact hetzelfde naambordje kiezen. Als u dan weer in het ontwerpveld komt, kunt u het opgeslagen bordje terughalen.
U kunt in de ontwerptool alles van kleur veranderen, zowel de naambordjes als de opdruk kunt u een kleur naar keuze geven.

Als u kiest voor zelf ontwerpen ziet u direct het resultaat. In de laatste stap bij de kassa krijgt u nogmaals uw ontwerp te zien en kunt u het nog controleren. Na het bestellen is het ontwerp niet meer aan te passen.
Kiest u voor laten ontwerpen, dan gaat een van onze medewerkers een proefdruk ontwerpen en deze krijgt u in de mail toegestuurd. U kunt deze dan controleren en zonodig aanpassingen doorgeven. (houd de mail in de gaten denk ook aan de (Spam box)
Standaard leveren wij bevestiging bij de naambordjes, deze bestaan uit schroeven, pluggen, kunststof afstandbusjes en afdekdopjes in zwart en wit. 

U kunt ook kiezen voor de luxere bevestiging RVS afstandhouders, deze hebben 13mm afstand van de muur en geven het naambordje een mooiere en luxere uitstraling, zeker bij heldere naambordjes is dit aan te raden. Deze afstandhouders hebben een meerprijs van €5,95. 
En als derde optie hebben wij voor een meerprijs van €3,95 blinde bevestiging doormiddel van een sterke magneet.

Hoe moet u het naambordje aan de muur bevestigen? Via onderstaande video kunt u stap voor stap zien hoe u het naambordje met afstandhouders aan de muur bevestigd.


Nadat u de bestelling heeft geplaatst komt bij ons uw ontwerp binnen en zullen wij deze na een korte controle doorzetten naar de printer.
De bordjes worden bedrukt d.m.v. een uv-printer. Hiermee kunnen wij kwalitatieve, uv bestendige full-color prints maken.

Wij geven op al onze naambordjes 2 jaar garantie.  U kunt van onze naambordjes jarenlang plezier hebben toch is de levensduur van de print afhankelijk van meerdere omstandigheden, Waaronder neerslag en voornamelijk zonlicht. Afhankelijk van waar uw naambordje hangt gaat deze langer mee.
Een naambordje is een gepersonaliseerd artikel en is om die reden niet te retourneren.
Mocht het naambordje niet aan de kwaliteitseisen voldoen of heeft u om een of andere reden een klacht. Stuur dan een mailtje met uw gegevens, ordernummer en klacht.
Stuur het artikel niet eerder retour dan dat u van ons een bevestiging heeft gehad. 
Dit kan, u kunt in de ontwerptool rechts bovenaan klikken op toevoegen en dan "nieuwe tekst toevoegen"
Hierdoor krijgt u een nieuw tekstveld.

Dit is mogelijk, u klikt in de ontwerptool bovenin op toevoegen en vervolgens op "nieuwe illustratie toevoegen. Daarna krijgt u aan de linkerkant een blauwe balk met kies een illustratie.

Als u hier op klikt komt u in de bibliotheek en kunt u zoeken in de verschillende categorieën of direct zoeken naar een illustratie in de zoekbalk rechts bovenaan.

Vragen over het verzenden

Heeft u het naambordje zelf ontworpen dan bieden wij het pakketje binnen 2 werkdagen aan bij PostNL. U ontvangt een mail met de track&trace code.

Heeft u gekozen voor laten ontwerpen, dan krijgt u binnen 2 werkdagen een mail met de proefdruk. Nadat de proefdruk is goedgekeurd versturen wij de bestelling binnen 2 werkdagen.
De verzendkosten bestaan uit de verpakkings- en verzendkosten.

De kosten voor een brievenbus pakketje zijn €4,95
De kosten voor een pakketverzending zijn €6,95
De kosten voor een pakket naar België zijn
 €9,99
Veel mensen willen graag bestellen zonder verzendkosten, wij hebben hier bewust niet voor gekozen omdat wij voor iedereen de prijzen laag willen houden, want de verzendkosten zullen anders in de productprijs verwerkt worden. 
Het komt wel eens voor dat de tracking van de brievenbus pakjes niet helemaal correct is.
Hierdoor kan het voorkomen dat u pakketje al op geleverd staat en u nog niks heeft ontvangen.

Dit komt omdat nog niet alle postbezorgers een scanner hebben om het pakketje te scannen, hierdoor worden pakjes soms al op het depot als geleverd gescand. 

Vragen over het betalen